21. ZELENOOKA…

U komentarima na prošli post jedan blogger traži objašnjenje ko je Zelenooka…
Ja nisam navikao da objašnjavam…
A i da hoću ne znam to uraditi…
Objašnjenja onoga što radim uvijek sam smatrao suvišnim…

Ali o Zelenookoj mogu pisati…
Mogu, jer zapravo je cijeli ovaj blog samo o njoj…
Zelenooka je stvorila Travničkog Noćnog Šetača…

Teško je objasniti Zelenooku…

Ona je srna koju gledam u svom zagrljaju…
Njeno lice je lice moje princeze iz bajke…
Zbog Zelenooke noćima čuvam mjesečev odraz da se ne razbije…
Zelenooka je moja Christina…
Zelenooka je svaki moj dah zabilježen na ogledalu…
Ona je u svakom mom noćnom koraku…
I u mirisu prve partije pitica iz pekare u tri ujutro…
Zelenooka me štiti od zakašnjelih noćnih prolaznika…
I neda mi ukrštati put sa mećavama…
Zelenooka je moja plavuša…
I brineta…
I crvena je…
Ona je prvi talas od svih talasa koji me uzburkaju…
I sav moj vjetar u kosi…
Zelenooka je centar moga svijeta…
Centrifugalna sila svih mojih postavki…
Ona jedina zna…
Ona je toliko jaka da može da bude uz mene…
Ona je toliko slaba taman da znam da me treba…
Zelenooka je pjesma cvrčka u sumrak…
Ona me prati na noćne šetnje…
I budna čeka moj povratak…
Ona poznaje moje nemire…
I tiho , sasvim tiho stavlja melem na moju dušu…
Ona je moj osmijeh…
Travničke noći sa njenom pojavom postaju vreo sunčan dan…
A moje šetnje uzaludne…
Zelenooka je … iznad svih riječi…

Teško je objasniti Zelenooku…

O njoj srce govori…
A ruke samo pišu riječi…

travnickinocnisetac

8 komentara

  1. prelijepo pises, emotivan si vidim ali si izuzetak, ako je sve tacno sto pises divna si osoba i nemam rijeci kad bi svi bili kao ti….. uglavnom plavojkin cijeli blog se izbrisao tako da nema komentara pa nisam nasla ni taj tvoj sto si mi valjda ostavio 🙁

Komentariši