29. KRUG ŽIVOTA…

Jedan od mojih BLOGGER prijatelja je zatražio da nešto više napišem o krugu života…
Ne znam ja o tome baš mnogo…
Sigurno ne više nego ostali..
Ali evo…za prijatelja…
Znam da je krug života kada odem djeci na roditeljski u onaj isti razred u kojem sam ja počeo osnovno školovanje…
Znam i da je krug života još mnogo više…manjih stvari…
Znam da je jedan mali krug života kada je pogledam a ona odvrati osmijehom…
Kada se bez riječi primaknem i lagano poljubim njene usne a ona cijeli dan poslije toga pjevuši, i to je mali krug života…
Kada izađem u grad i kupim čokoladu od naranče, a onda me ona sa vrata dočeka riječima ” Zaboravila sam ti reći za čokoladu…” to je jedan mali,mali krug života…
Kada gledamo video kasetu našeg vjenčanja,a ona uvijek ponovo naglas kaže “DA”… jedan od naših beskonačnih krugova života…
Kada sam tužan, a njoj se istovremeno plače, iako smo kilometrima daleko….najdalji krug života…
Kada pomažemo prijateljima u organizaciji zabave, pa samo u prolazu razmjenjujemo poglede…kružići života…opet… i opet…
Kada pišem Blog a ona je protiv…. sutradan pita ima li komentara…Krug života u jednoj noći…
Noćni Šetač je na ulici iz noći u noć…a svaka drugačija…iz kruga u krug … života…
Ne znam ja mnogo o krugu života… Barem ne više od bilo koga od vas Bloggera…
Zato upišite vaše mišljenje…opišite vaše krugove života u komentarima… dajmo što bolji odgovor mom Blogerr prijatelju…koji vjeruje u besmrtnost duše…

travnickinocnisetac

13 komentara

  1. Hvala ti… Osvježio si moju dušu, upalio plamičak mladosti koji je davno zgasnuo u crvotočini života… Lijepo je to kada čovjek nije “komplikovan” i uživa u ljepotama oko sebe… Sretan sam, bar na trenutak, kada vidim da dobar čovjek lebdi na krilima sreće prolaznosti življenja… Ja nisam u takvoj prilici, odnosno, malo sam, hmmm…, “komplikovan”, jer sve što sam stariji sve manje razmišljam samo o čarolijma o kojima ti pišeš, ali ne zato što mi ništa ne znače, čak naproptiv znače mi više od “života”, nego jednostavno što se javljaju neka nova pitanja koje godine življenja nose sa sobom…
    Obećavam ti da ću ti napisti nešto o “krugu života” viđeno mojim čulima, ali ti ne smijem obećati da je to ni blizu ISTINE, jer ja sam toliko mali da ne mogu da dosegnem ni do svjetlosti koja bliješti iz buktinje koja se skotrljala sa lomače na zemlju iako se decenijama protežem da osjetim njen životni miris, a ne do svjetlosti koja je izvor života… Bit će to vjerovatno samo nebuloze i nagađanja…

  2. BTW…Shetko…imam jednu knjigu za bete…upravo je sada chitam..i chesto se sjetim tebe…vjerovao ili ne…nachin na koji je pisana, i kako opisuje neke zivotne “tripove”, podsjecha me na nachin kojim ti pishesh.

    -Mozda si je i chitao…”11 minuta” – Paulo Coelho

    Maxuz preporuka

    -D

  3. divan si svaki put se najezim kada procitam tvoj post jer se u svakom nadjem, mislila sam da samo ja primjecujem te neke sitne stvari koje me cine sretnijom nego ista drugo na svijetu….. uz njih mi dan prodje lijepo sa osmijehom, uz te male stvari sam ja ja, bez njih ne mogu…..bez njih je zivot prazan …..

Komentariši