18. NIŠTA…

Pita me šta sam napisao…

Još ništa…

Previše je misli koje kolaju u glavi…
Jedne bi željele njoj , a druge bi željele na blog…
Noćas ona ima prednost…
Zato ću prvo napisati blog , a onda cijelu noć čuvati svoju srnu od loših snova…

Kao mlad mislio sam da je vrhunac sreće provesti noć sa djevojkom…
Ustvari ne baš cijelu noć…
U tim momačkim snovima uvijek sam se budio prije djevojke i napuštao sobu tiho da me ne čuje…
I kad bi prepričavali priče u raji, kao što ribari opisuju veličinu ulovljene ribe, i mi bi pretjerivali u pričama , ali i u tim izmišljenim pričama uvijek smo u neko doba, a puno prije svih izlazili od djevojke napolje u zoru i odlazili zadovoljni kući… Valjda je to bio znak da si frajer i da tako treba biti…

A sada…

Još uvijek mi buđenja pored nje nevjerovatno mnogo znače… Ustvari dok je nisam upoznao nikad nisam ni ostao do buđenja…
A to je definitivno najljepši dio dana…
Pogotovo nedeljom…
Puno prije nego se djeca probude osjetim kako se pribija uz mene sve više i više…
Pogledam je ispod oka i vidim osmijeh…
oš uvijek spava ali je u mom zagrljaju zaštićena kao u bunkeru…
Obično je dugo gledam kako diše…
Onaj ko nije gledao ženu kako diše dok spava u zagrljaju voljenog nije upoznao smirenost na pravi način…
Dani koji počnu takvim jutrom moraju biti lijepi…
Ja još uvijek nisam navikao na taj prizor i uvijek se očaram dok je gledam…

A budim je kao Trnoružicu…
Poljupcem…
I uvijek se probudi na prvi poljubac…
I nasmiješi…

Poslije dok pijemo kafu novi trenutak očaranosti počne…

Ali buđenje je prvi lijepi trenutak svakog dana…

Oni momci sa početka priče nisu znali ništa o zajedničkom buđenju…
O danu koji počinje lijepo…
O sreći i miru u duši…
Nisu znali da postoji Osjećaj da si jak i snažan a koji ti podari njen osmijeh dok je ušuškana pored tebe…
Ništa oni tada nisu znali…

Jedan od njih je evo sve to naučio i noćas to javno priznaje…

travnickinocnisetac

11 komentara

  1. Prijatelju, ovo je najljepsi post koji sam procitao dugo vremena. Relativno dugo blogam, dugo sam imao blog i na blog.hr i citam svakodnevno ali ovo… Izbilo me totalno. lad sam i to sam zadovoljstvo imao priliku iskusti tek nekoliko puta, ali se u potpunosti slazem sa tobom. Prelijepo ju je gledati kako dise, poljubiti je tiho u rame… Prelijepo. Svaka cast majstore!

Komentariši