15. RAZOČARENJE ILI …

Ljubav je definitivno najjači osjećaj koji se u ljudima može pojaviti…
I najkompleksniji vjerovatno jer uključuje stalnu želju za činjenjem i doživljavanjem raznih vrsta događaja, emocija i slično…
Puno jednostavnije od ljubavi je razočarenje…

Ali samo jednostavnije…
I sasvim malo manje jako od ljubavi…

Razočarenje je jače od mržnje jer kad mrziš emocije idu na onoga koga mrziš a razočarenje šalje emocije direktno na onoga koji je razočaran…
Razočarenje je jače od slavlja nakon postignutog gola u zadnjoj minuti fudbalske utakmice…
Razočarenje traje duže od radosti nakon položenog prijemnog ispita…
I jače me potrese nego zbrkane zakašnjele porodične pripreme za sutrašnji polazak na more…
Razočarenje je kao sedmoglava aždaja, teško ga je potpuno ubiti…
Koliko god me nešto lijepo ponese, duplo brže može razočarenje da me vrati…
Razočarenje je jače i od uspomena, iako je i ono samo po sebi uglavnom loša uspomena…
Razočarenje te pravi samim i kada niko oko tebe ne želi da te ostavi samog…
I svakakva se braća na svijetu poznaju i prepoznaju: braća po oružju, šverceri, vlasnici tuniranih golfova, romantični i zaljubljeni, dijabetičari…
Samo se razočarani između sebe ne prepoznaju jer moja je muka najteža…
Razočarenje kao ništa drugo na svijetu efikasno od optimiste napravi pesimistu…
A od lijepe žene sjenu…
Razočarenje ne plače…
I ne ječi…
Ono šuti i postoji…
I samo mi što ga nosimo znamo kakvo je i koliko je i od čega je…

A ipak izgleda da se može pobijediti…

travnickinocnisetac

11 komentara

Komentariši