05. JOŠ SAMO NEŠTO …

Htjedoh još nešto reći ali …
Za sve Bloggere noćas umjesto mojih riječi – riječi jednog Pjesnika…
____________________________________
Vidis li gde sam to sad, u kom sam dobu
Cudne mi ptice, da znas, snovima jezde
Jer jos sam suvise mlad da mislim o grobu
A vec sam suvise star da brojim zvezde

Cujes tisinu, taj zvuk, prolazi vreme
Zuji i preti kroz noc, drhti ko kobra
Nemoj da nacinjes sad ozbiljne teme
Dođi, skupi se tu i budi dobra

Pa naspi jos jednu za vecite krivce
Za balansere, ne boj se imam ja prilican cug
Naspi jos jednu za umorne livce
Za proletere, veceras treca smena vraca tuđi dug

Skoro ce svanuti dan, jos jedan praznik
Svi su ti plavi ko san, svi su ti isti
Budis se retko u sest, samo po kazni
Kad moras negde na put ili na ispit

Daj naspi jos jednu za vecite krivce
Za balansere, ne boj se imam ja prilican cug
Naspi jos jednu za umorne livce
Za proletere, veceras treca smena vraca tuđi dug

Ponekad tragam i ja za zlatnim runom
Mozda cu sanjati dim, vatru i celik
Nisi ti kriva za to, ma volim te puno
Ajde sad, daj mi pred san poljubac velik

I naspi jos jednu za vecite krivce
Za balansere, ne boj se imam ja prilican cug
Naspi jos jednu za umorne livce
Za proletere, naspi jos jednu za trecu smenu
Naspi jos jednu za vecite krivce
Za balansere, naspi jos jednu za moje drugare
Naspi jos jednu za umorne livce
Za proletere, naspi jos jednu za trecu smenu
Naspi jos jednu za vecite krivce
Za balansere, naspi jos jednu za moje drugare
___________________________________
Đorđe B.

travnickinocnisetac

3 komentara

  1. a ja bih dodala još jednu…ako smijem

    Dolaze snegovi.
    Ne vredi, sve više i više mi smetaju studeni.
    U kosu me nežno k'o sedefnu šnalicu udeni,
    to mi treba –
    moj mali zaklon ispod neba.

    Otkači slepove,
    nanišani jutro i pusti tu lađu da klizi.
    Pronašli su Ameri šifru za to:
    “Take it easy” lutko lepa!
    Zrela se breskva nebom cepa.

    Spusti svetla, oduzmi gas,
    smešnih stvari se bojimo.
    Misliš da neko pita za nas?
    Kao da ne postojimo.

    Stavi misli u prazan hod,
    stresi zvezde k'o dudove.
    I polako nasuči brod
    na te plišane sprudove.

    I sanjaj…

    Odlaze selice.
    Lepršaju malena jedra po nebeskoj pučini.
    Taj odlazak gusaka uvek me starijim učini
    – put do raja.
    O, zar je uzvodno do kraja?

    Spusti svetla, oduzmi gas,
    smešnih stvari se bojimo.
    Misliš da neko pita za nas?
    Kao da ne postojimo.

    Stavi misli u prazan hod,
    stresi zvezde k'o dudove.
    I polako nasuči brod
    na te plišane sprudove.

    I sanjaj…

    …Jedan i Jedini Đ. Balašević

Komentariši