03. NOĆ BORBE PROTIV VJETRENJAČA …

Kažu da uspomene znaju da bole , ali se to meni nikad ( fala Bogu ) nije desilo…
Umjesto toga čitav današnji dan u glavi jurišam na Tučepe ‘87 isto kao Don Kihot na svoje vjetrenjače…
Naiđe jaran , kaže ” Sjećaš se … ” i ja potonem u sjećanja valjda vođen željom da ponovim mjesta…
Ili likove…
Ili događaje…
Ustvari te ‘87 nisam imao svoju životnu ljubav kao danas , ali je šmek tih dana i dalje živ…
I najviše me progoni slika da ponovo obiđem sva ta mjesta i pronađem uklesane poruke na morskom kamenu ” ovde sam bio ja “…
Namjerno tako napisane da samo ja znam na koga se odnose kada u budućnosti sa ženom i djecom dođem na isto mjesto…
A budućnost mi već došla…
I zaista obećavam javno sam sebi: slijedeće ljetovanje će obilježiti potraga za sjećanjima upisanim na bijelom morskom kamenu…
Po cijenu i da budem morao objašnjavati šta to sve znači.

travnickinocnisetac

5 komentara

Komentariši